O nama

Razvoj

Hladnjača je počela sa radom 1978. godine u sklopu PIK "1. maj" Apatin, a samostalno posluje od 1990. godine. Od marta 2003. godine većinski vlasnik kapitala "Hladnjača Apatin" a.d. je beogradska kompanija ITM Industrokomerc www.itm.rs.

U maju 2013. godine Hladnjača Apatin menja pravnu formu akcionarskog društva u društvo sa ograničenom odgovornošću. "ITM Group" d.o.o. Beograd postaje jedini član društva sa ograničenom odgovornošću.

Hladnjača je izgrađena između 1976. i 1978. godine, a zgrada sa komorama je dograđena 1982. godine. Proizvodni kapacitet "Hladnjača Apatin" je 10.000 tona, a od januara 2012 godine kapacitet skladisnog prostora za hlađenje je 7.500 tona, na režimu hlađenja od -18 do -22°C. Hladnjača Apatin se kontinuirano sistematski transformiše prateći savremene svetske tehnološke tokove.

Kako je morala da ispuni stroge međunarodne propise uveden je HACCP sistem. Paralelno sa HACCP-om u hladnjaču je uveden ISSO 9001 sistem kvaliteta, koji je čitav proces u hladnjači, od nabavke, preko proizvodnje do ditribucije – uskladio sa strogim evropskim standardima kvaliteta.

U okviru Hladnjače Apatin radi se uslužna proizvodnja za privatne robne marke. Najvažniji partneri o ovom poslu su “Maxi” za koji se proizvodi povrće za brend “Premia” i „Adut“, slovenacki proizvođač hrane “Merkator”, makedonski proizvođač hrane “Pekabesko” i „Cermat“ i rumunski proizvođač hrane „Alfredo”.

Hladnjača se, u saradnji sa svojim partnerima iz okruženja bavi proizvodnjom graška, boranije, šargarepe, krompira, karfiola, brokolija, paprike, paštrnjaka, luka, paradajza...

Hladnjača Apatin proizvodi sopstveni brend smrznute hrane “YUPIK food”. YUPIK food је brend sa širokom paletom kvalitetnih proizvoda, koji kontinuirano prati inovacije na globalnom tržištu smrznute hrane i nastoji da potrošačima uvek ponudi nešto novo. YUPIK food-ovo povrće nastalo je odabirom najkvalitetnijih sorti semena. Uzgajano je, prerađivano i skladišteno po najsavremenijoj proizvodnoj tehnologiji koja čuva prirodni kvalitet povrća. Uvođenjem novog metaliziranog polietilenskog pakovanja YUPIK food-ovi proizvodi su zaštićeni od svih negativnih spoljašnjih uticaja, a nutritivna svojstva proizvoda u potpunosti sačuvana.

Geografski položaj



Geografski gledano, opština Apatin i "Hladnjača Apatin" d.o.o. se nalaze u severozapadnom delu Republike Srbije i pripadaju Zapadnobačkom regionu.

Teritorija Zapadnobačkog regiona se prema severu granici sa Republikom Mađarskom, a na zapadu sa Republikom Hrvatskom, što predstavlja perspektivnu prednost. Karakteristika regiona su dobre saobraćajne i komunikacijske veze, a fizičko-geografska karakteristika regiona, kao prirodnog resursa ovog prostora, je plodno zemljište. Više podataka o privredi Zapadnobačkog regiona mozete potražiti na web prezentaciji RPK Sombor.

"Hladnjača Apatin" d.o.o. se nalazi na placu površine 20 ha. Od toga, na 10 ha površine se nalaze četiri zgrade, dok je preostalih 10 ha slobodno za strateška ulaganja i izgradnju.

Vizija

Bakteriološku analizu ispravnosti svih naših proizvoda vrši Zavod za zaštitu zdravlja iz Sombora.

S obzirom da "Hladnjača Apatin" d.o.o. ima dobar geografski položaj za izvoz proizvoda u zemlje okruženja i zemlje članice Evropske Unije, uvođenje sistema upravljanja kvalitetom je od primarnog značaja za nas. Stoga se menadžment naše firme sistematski informiše o zahtevima međunarodnih standarda, kako bi se obezbedila apsolutna biološka, hemijska i fizička ispravnost naših proizvoda, a poseban značaj dajemo uvođenju HACCP sistema (Hazard Analysis and Critical Control Points). Primena sistematično i detaljno projektovanog i implementiranog HACCP sistema, obezbeđuje poverenje i zadovoljstvo krajnjih korisnika, a to je, ujedno, i nas cilj.

Neposredna blizina reke Dunav i planirana izgradnja luke u Apatinu omogućiće bolju povezanost sa drugim zemljama, a time će i mogućnosti plasiranja naših proizvoda biti veće.

Zbog visoke ekološke vrednosti i zdravstvene ispravnosti naših proizvoda, "Hladnjača Apatin" d.o.o. vidi sebe kao perspektivnog proizvođača, prerađivača i izvoznika hrane.

U planu da se uvedu novi međunarodni standardi kao sto su ruski standard GOST, turski standard HALAL...

Misija


Zadovoljstvo korisnika kvalitetom naših usluga i proizvoda je kontinualan, primaran i dugoročan cilj našeg poslovanja.